Wednesday 11 July 2007

不能包容朋友的,不是朋友!對朋友公私不分的,更加不是人!

朋友A話我知佢同一個識咗多年嘅朋友決裂咗,
原因係因為一個地址,好笑!
而嗰位識咗多年嘅朋友之後仲喺佢個blog度寫佢,
話佢出爾反爾,其實朋友A唔將個地址講出嚟係有佢原因,
一件真係好小好小好小好小嘅事,
點解要將件咁小嘅事放大,放大再放大呢?
為咗件芝蔴綠豆嘅小事而失去一位朋友,
不論係交心不交心,你覺得值得咩?

我近排都有個類似經歷,
因為工作上嘅溝通小問題,令我同一個曾經交心嘅朋友決裂,
你有冇諗過我嘅做法係有我嘅原因先?
講咩朝早一個樣,夜晚一個樣?
你呢啲就叫做交心嘅朋友?
即使係我做錯咗,你咪即管鬧我囉,
關我身邊嘅人咩事?
你夠膽同你嘅良心講你真係冇公私不分咩?

呢個係我私人嘅blog,只歡迎我嘅好朋友同我分享,
做乜嘢我寫blog又關你事先?
你唔係我嘅朋友你走入嚟做乜先?
我又冇叫你睇我個blog,你嘈乜先?
你好驚俾人寫你咩?你既然做得出,怕咩認先?
我寫嘅全部都係事實,而我又冇開名寫,你嘈我咩先?

等同我落街手痕搵幅牆寫“死八婆“,除非你自問係死八婆啦,
你見到係要對號入座要嬲我,我都冇你辦法!
大不了咪搞到市政走嚟話我塗鴉,
咁我咪唯有俾面個市政,抹咗佢囉!

No comments: