Saturday 21 April 2007

可憐的帶喜!





我家帶喜被驗出尿道有晶石,痾唔到尿,
需要留院觀察,今日我帶佢睇完醫生真係好想喊!
可憐嘅喜喜只得歲半,點解要咁唔好彩?
佢係喺一個好差好差好差好西好西好西嘅人屋企誕生,
我第一次見帶喜佢一身都係癬,好瘦好瘦,
呢個西主人仲教我用隻腳踩住隻貓條頸嚟幫佢哋剪指甲,
oh my god!簡直係痴線!佢根本無視小動物嘅生命!
所以我帶咗帶喜離開呢個地獄同魔鬼!
喜喜被我養得肥肥白白,活活潑潑,一直都相安無事,
點知今日又尿道有晶石,點解一隻咁可愛嘅小貓咪要受咁多苦?
希望喜喜早日康復!健健康康!惡運從此離佢而去啦!

4 comments:

Unknown said...

Cats are adorable!
:)
ana

小鬼基 said...

thanks you for seeing my blog !
how did you find my blog ?
thanks a again !

Anonymous said...

雖然我唔鐘意小動物, 但我都覺得牠好得意.
media friend

小鬼基 said...

佢叫帶喜,經已係歲半,
佢係我家三寶之中最嗲最痴人嘅貓咪!